19561 Elektrozawór powietrza dolotowego - zwarcie do masy, otwarty obwód > przewody, zawór.
17965 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża
To są Twoje błędy, ale co i jak to musisz już dopytać.
Mam taki programik Vag com v311 i czy ktoś by mógł mi powiedzieć jak sprawdzić nim kąt wtrysku bo sprawdzałem vwtool i wywaliło mi że mój kąt to 34 i czy to moze powodować że ciężko odpala?? Mam 110km tdi i ostatnio mi po przekroczeniu 120km/h wywala kątrolke i brak mocy a wywaliło mi tylko te błędy. Aha i czy coś się ustawia jeszcze vagiiem żeby lepiej palił i zbierał się (chodzi mi o to żeby to była prawdziwa 110)??
kod silnika masz na naklejce na osłonie paska rorzadu a drugie miejsce gdzie znajdziesz kod silnika jest wlepka w bagarzniku przy kole zapasowym .jak bedziesz miał kod silniika to bedziemy pewni co do imformaci jakie bedziemy ci podawac
kryzys554, sprawdź czy Ci żaden kabel nie robi zwarcia.
Zwarcie do masy to prawdopodobnie będzie uszkodzony sam zaworek. Sprawdź wężyki możesz mieć jeden przetarty odrobinę. Wystarczy uszczelnić i będzie OK. Błędy wykasuj
"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
kryzys554, w złym miejscu szukasz przyczyny trybu awaryjnego po przekroczeniu 120 km/h i cieszkiego palenia .srawdz kat wtrysku na silniku nagrzanym min. do 80 st .powinien miec ok 50 w BS 00 poz.2 .co do spadku mocy to zrób logi dynamiczne z bloku 3 8 11 i wklej wtedy do tematu .mozesz jescze sprawdzic opornosc n75 powina wynosic ok 20 omów .n 239 jest odpowiedzialny za gaszenie silnika i jesli jest nie sprawny to bedzie rzucało silnikem przy gaszeniu .jesli chcesz go sprawdzic zrób test elementów wykonawczych przy zapalonym silnku ,silnik powinien zgasnosc
No i zrobiłem te logi ale nie wszystkie (008 się nie dało pisało not available) i pomimo że znalazlem coś o tych blokach to i tak nic z tego nie rozumiem. Pod spodem daje link, pomóżcie.
Chłopaki sprawa z błędami rozwiązana w pierwszym przypadku kabel na prostym odcinku przy podszybiu przecięty (już polutowane), jeśli chodzi o ten błąd z turbiną to gruszka była cała przerdzewiała (wymieniona), teraz tylko problem bo świece krótko grzeją (kontrolka gaśnie po 3-5s, przekaźnik słychać w tym samym czasie i napięcie od świec też jest odłączane w tym samym czasie (sprawdzałem żarówką). Wiecie może czy to norma czy coś jest uszkodzone?
Komentarz